قوانین و مقررات عمومی

این قوانین جهت استحضار مخاطبان ارجمند دیتاوست به منظور ثبت‌نام و حضور در دوره‌های آموزشی این گروه تهیه شده است. خواهشمندیم پیش از ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی نسبت به مطالعه دقیق موارد مندرج در این قوانین اقدام فرموده تا از بروز هرگونه ابهام و مشکلات احتمالی پیشگیری انجام شود. بدیهی است دیتاوست اقدامات خود را مطابق با مفاد این آیین‌نامه و مقررات انجام خواهد داد و در صورت بروز هرگونه مشکل جهت رعایت حقوق مخاطبان محترم حداکثر همکاری با ایشان را به منظور حل و فصل موارد ایجاد شده خواهد داشت.

1- لطفا در ورود اطلاعات ثبت نامی خود دقت فرمایید. تمامی موارد اعم از صدور گواهی حضور بر اساس اطلاعات وارد شده انجام خواهد شد. برای دریافت گواهی دوره لازم است حدأقل در دو سوم از جلسات حضور داشته باشید. حضور شما توسط کارشناسان دوره بررسی می‌شود. در صورت عدم حضور، متاسفانه امکان صدور گواهینامه وجود نخواهد داشت.

2- اطلاعات مربوط به برگزاری هر دوره آموزشی اعم از روز، تاریخ، مدت زمان و ساعت برگزاری آن دوره در صفحه مربوط به دوره در سایت دیتاوست در دسترس خواهد بود، لذا پیش از ثبت‌نام نسبت به مطالعه این موارد اقدام فرمایید. ثبت نام شما در دوره‌ها به منزله پذیرش شرایط برگزاری دوره است. لازم به ذکر است در صورت تغییر موارد فوق، این تغییرات پیش از برگزاری دوره آموزشی به ثبت‌نام‌کنندگان در آن دوره اطلاع داده خواهد شد.

3- تمامی تلاش دیتاوست برگزاری دوره‌های آموزشی مطابق با برنامه زمان‌بندی اعلام شده در تقویم آموزشی و صفحه دوره مورد نظر در سایت این گروه است. لذا متذکر می‌شود شرط برگزاری دوره‌های آموزشی رسیدن به حدنصاب برگزاری خواهد بود.

۴- در صورتی که از تخفیف‌های ویژه (مانند تخفیف سازمانی، دانشجویی و…) استفاده می‌کنید یا از نهادها وشرکت‌ها برای دوره معرفی شده‌اید لازم است نامه رسمی ممهور به مهر و امضای مدیر مربوطه همراه با اطلاعات دانش‌پذیر یا سایر مستندات لازم قبل از شروع دوره به پشتیبان دیتاوست ارسال شود و تکمیل ثبت‌نام ایشان و حضور در دوره آموزشی مشروط به تایید از سمت شرکت  یا دانشگاه متبوع خواهد بود.

۵- در صورت بروز مشکل برای مدرس و یا عدم امکان برگزاری دوره آموزشی به هر دلیل از سمت دیتاوست عودت وجه به صورت کامل توسط این گروه انجام خواهدشد.

۶- شرکت کنندگان دوره‌های دیتاوست اجازه ضبط کلاس‌ها و به اشتراک‌گذاری فایل کلاس‌ها را نخواهند داشت. در صورت ضبط و به اشتراک‌گذاری فیلم‌ دوره‌های آموزشی توسط دانش‌پذیران، حق پیگیری قانونی برای دیتاوست محفوظ خواهد بود

۷- دیتاوست به منظور رعایت حقوق دانش‌پذیران تمامی مستندات دوره را در اختیار ایشان قرار خواهد داد اما انتشار آنها به هر نحو توسط مخاطبین از نظر این گروه تخلف بوده و دیتاوست حق پیگیری از مراجع ذی‌صلاح را برای خود محفوظ می‌‏دارد.

۸- کلاس‌های آنلاین دیتاوست در بستر ادوبی کانکت یا اسکای روم برگزار می‌شود و تمام نیازمندی‌های لازم در پنل کاربری شما قرار داده می‌شود.همانطور که از نام کلاسهاي آنلاین برمي‌آيد شرط اول برخورداري از اينترنت است. تا حد امکان از طریق لپ تاپ یا کامیپوتر وارد دوره‌های آنلاین شوید و از گوشی استفاده نکنید.

۹- شرکت کنندگان در دوره‌هاي حضوری تنها در زمان حضور در کلاس مي‌توانند از محتواي آن بهره‌مند شوند. ضبط صدا و تصوير توسط دانشپذيران ممنوع مي‌باشد. دسترسي به لینک ضبط شده صرفا در اختیار دانش‌پذيران دوره قرار مي‌گیرد. فايل فیلم و صوت ضبط شده به صورت قابل دانلود در اختیار دانش پذيران قرار نمي‌گیرد تلاش تیم دیتاوست بر اين است که دوره‌های آنلاین با کیفیت عالی برگزار شود اما کیفیت نهايي وابسته به عواملي چون بستر اينترنت و سیستم دانشپذير مي‌باشد.

شرایط ثبت نام اقساطی

۱- ثبت نام اقساطی اکثر دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین و بدون نیاز به ارائه چک و ضامن انجام می‌شود مگر در موارد خاصی که در توضیحات دوره مربوطه به آن اشاره می‌شود.

۲- دانش‌پذیرانی که به صورت قسطی در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام می‌کنند، موظف هست در موعد سررسید اقساط از طریق پنل کاربری یا پشتیبان دیتاوست نسبت به پرداخت اقساط اقدام نمایند در غیر این صورت دسترسی‌های مربوط متوقف شده و پیگیری‌های لازم از طرف دیتاوست شروع خواهد شد.

شرایط انصراف و عودت وجه

۱- انصراف و عودت وجه تا یک هفته پیش از آغاز دوره، با کسر ۵۰% از مبلغ ثبت‌نام و اضافه شدن آن به کیف پول شرکت کننده در سایت صورت می‌گیرد و پس از آن، تنها با معرفی فرد جایگزین امکان‌پذیر است.

۲- در صورت شروع دوره حتی برای یک جلسه از کلاس، امکان عودت وجه در صورت انصراف وجود نخواهد داشت مگر با معرفی فرد جایگزین.

۳- شرایط عدم برگزاری دوره: در صورتی که به هر دلیلی دوره یا رویداد برگزار نشود، کل مبلغ عودت داده شده و ۱۵ درصد مبلغ پرداختی(مازاد بر مبلغ پرداختی توسط شرکت کننده) به کیف پول ایشان اضافه خواهد شد.

۴- فرایند واریز وجه نقد از ۵ الی ۱۰ روز زمانبر خواهد بود.

۵- چنانچه در هریک از مراحل دچار مشکل شدید می‌توانید از طریق تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید. همچنین شماره تلفن ۹1694112-۰۲۱ و یا آیدی @data_vest برای پاسخگویی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.