دوره جامع کوچینگ مالی بصورت کاملا کاربردی و راه حل محور برای ارائه راهکارهای فردی و سازمانی طراحی شده است.
کوچینگ فروش با تاثیر بالا یک برنامه بسیار تعاملی است که شامل یادگیری، تمرینات و نقش آفرینی مبتنی بر سناریو است.
کوچینگ فروش با تاثیر بالا یک برنامه بسیار تعاملی است که شامل یادگیری، تمرینات و نقش آفرینی مبتنی بر سناریو است.
کوچینگ فروش با تاثیر بالا یک برنامه بسیار تعاملی است که شامل یادگیری، تمرینات و نقش آفرینی مبتنی بر سناریو است.
کوچینگ فروش با تاثیر بالا یک برنامه بسیار تعاملی است که شامل یادگیری، تمرینات و نقش آفرینی مبتنی بر سناریو است.
کوچینگ فروش با تاثیر بالا یک برنامه بسیار تعاملی است که شامل یادگیری، تمرینات و نقش آفرینی مبتنی بر سناریو است.
کوچینگ فروش با تاثیر بالا یک برنامه بسیار تعاملی است که شامل یادگیری، تمرینات و نقش آفرینی مبتنی بر سناریو است.
ما میدانیم که یکی از بزرگترین موانع بر سر راه رشد و توسعه بنگاههای خصوصی کوچک و متوسط، تامین منابع مالی برای پروژههای ایجادی و توسعهای است. از آنجا که در کنار دانش کافی در این زمینه تیم تامین مالی ما در دیتاوست روشهای تامین مالی در کسبوکارهای مختلف را به خوبی میشناسد و چندین پروژه موفق را در این خصوص راهبری کرده و شبکه سازی خوبی را در این زمینه انجام داده است میتواند با استفاده از روشهای تامین مالی مختلف از جمله تامین مالی از بازار پول و سرمایه، تامین مالی کالایی، انتشار اوراق صکوک و سایر روشهای ترکیبی با توجه به پتانسیلهای موجود در هر بنگاه در کنار کسب و کار شما باشد.
پیش نیاز یک تامین مالی موفق وجود نظام بودجه ریزی، صورتهای مالی مهندسی شده متناسب با هدف و گامهای دیگر است که همگی در قالب گامهای زیر توسط تیم ما قابل ارائه است
در بین فعالیت اقتصادی در خوص منابع انسانی این جمله مکرر شنیده میشود که «نیروی کار خوب کم است.» در شرایط کمیابی سرمایه های انسانی توانمند جذب و نگهداشت و ارتقاء سرمایههای انسانی امری کاملا تخصصی است. بسیار از بنگاههای خصوصی ترجیح میدهند به جای درگیر شدن با فرایندهای پیچیده و صرف هزینه بدون برنامه در حوزه منابع انسانی آن را به سازمانهای تخصصی بیرونی بسپارند.
تیم ما در دیتاوست با بهرهمندی از خبرگان سرمایه انسانی و مجهز بودن به آخرین دستاوردهای روز دنیا در این زمینه و تکیه بر یک فرایند تخصصی شناخت افراد، ظرفیتهای آنها، قدرت حل مسئله، هوش هیجانی و … متناسب ترین افراد را برای نیاز شما گزینش و تضمین نماید. از سوی دیگر حداکثر سازی بهرهوری منابع انسانی در اختیار هر بنگاه امری ضروری است که تیم ما میتواند با بررسی این موضوع در کسبوکار شما راهکارهای افزایش بهرهوری در شرایط موجودتان را در اختیار شما بگذارد. این همراهی شامل پایش وضعیت کنونی، شناسایی نیازهای شغلی، تعریف شرح شغلها، پیشنهاد جابجایی بین خطوط، تدوین و اجرای نظام ارزیابی عملکرد و حقوق عادلانه و انگیزشی در سازمان به شرح گامهای ذیل است.
سازمان سالم و بهرهور در یک ساختار اصولی حاکمیت شرکتی شکل خواهد گرفت. این مهم معوملا توسط کسبوکارها نادیده انگاشته میشود در حالیکه کسبوکارها با هدف بیشینه سازی منافع بایستی بر مسائل مهم حاکمیت شرکتی از جمله نحوه انتخاب و ارزیابی عملکرد هیئت مدیرهها، ساختار سازمانی متناسب، نحوه انتخاب مدیران، فرهنگ حاکم، ارزیابی عملکردها به صورت مستمر، نحوه برگزاری جلسات، نحوه تصمیمگیری در جلسات و چگونگی تصویب و پیگیری امور اهتمام ویژه داشته باشند. تیم متخصصان دیتاوست در حوزه حاکمیت شرکتی سالهاست بر این موضوعات متمرکز است و با بهرهمندی از آخرین دانش روز و کاربست آن در بنگاههای متعدد توانسته به خوبی اصول را پیاده سازی کند. جزییات موجود در حاکمیت شرکتی اگر به درستی در کنار هم قرارگیرند میتواند سازمانی خلاق، پویا و کارآمد را برای شما به ارمغان آورد. گامهای تیم ما برای بودن در کنار شما به شرح زیر است:
متاسفانه به دلیل اینکه اهمیت وجود چشم انداز، استراتژی، برنامهها و اهداف در کسبوکارها به تدوین سندهای عریض و طویل مملو از آرزوهای غیرقابل دسترس در کشورمان تبدیل شده به مجرد اینکه صحبت از این مسائل مهم و کلیدی به میان میآید صاحبان کسبوکارها سعی میکنند از آن دوری کنند چون آن را اسنادی بدون استفاده تلقی میکنند، حال آنکه چشم انداز سازمان ممکن است در یک جمله خلاصه شود و اهداف، برنامهها و استراتژی را میتوان بسیار خلاصه نوشت و اجرا کرد. تیم استراتژی دیتاوست با آگاهی کامل نسبت به فرهنگ موجود در این زمینه و تاکید بر پرهیز از ارائه اسناد بدون استفاده و تاکید موکد بر اجرای آنچه تولید میشود به دنبال آن است که با استفاده از سادهترین روشها به طراحی و اجرای این ابزارهای کلیدی در کسبوکار شما با هدف توسعه بلند مدت بپردازد. گاه تمام این موارد در ذهن تصمیمسازان وجود دارد و کار یک استراتژیست کشف و مدون کردن آنهاست.
اینکه چرا شرکتهای مقتدر ورشکست میشوند؟ آیا میتوان به سرعت عامل ورشکستگی را تشخیص داد و از بروز آن جلوگیری کرد؟ اینکه تعدادی از بزرگترین کمپانیها از یک غول به شرکتی بی نام و نشان تبدیل شدند چه درسی به ما میدهد؟ دیگر کمپانیها چگونه میتوانند از چنین سرنوشتی اجتناب کنند؟ همه شرکتهای آسیب پذیر هستند. مهم نیست چقدر بزرگ باشید. مهم نیست دستاور شما چقدر فراوان بوده است. مهم نیست تا کجا پیش رفتهاید و مهم نیست چقدر قدرتمند شدهاید. شما در برابر سقوط آسیبپذیر هستید. هیچ قانون طبیعی وجود ندارد که تضمین کند قدرتمند ترینها قطعا در قله میمانند. نگاه مشکوک به عوامل موفقیت و پرهیز از غرور ناشی از موفقیت در مقاطعی میتواند سازمان شما را در مقابل خطرات سقوط واکسینه کند. اینکه چه جزییاتی وجود داد که تکمیل کننده پازل سقوط است نیاز به نگرش خاص دارد حتی وقتی در قله ایستادهاید. گاهی در یک قدمی فتح قله لازم است به پناهگاه بازگردید و فتح را به تعویق بیاندازید. تحلیل سقوط چیزی شبیه به تحلیل بیماری سرطان است. ممکن است در حالی که همه چیز طبیعی به نظر میرسد یک نظر تخصصی تشخیص بیماری سرطان را برای یک کوه نورد بدهد و باعث تعجب کسانی شود که در فتح قلهها با او همراه بوده اند. تشخیص زمان درست بیماری رابطه مستقیم با روند درمان دارد و درمان در هر مرحله از سقوط سازمان با مراحل بعدی متفاوت است.
بدین منظور تیم ما برای ارائه چشم انداز، استراتژی، اهداف و برنامهها و آگاهی از مراحل صعود یا سقوط کسب و کار شما به شرح اقدامات زیر در کنار شما خواهد بود.
سهولت تامین مالی شرکتها از بازار سرمایه، کاهش هزینههای جذب سرمایه، برخورداری از مشوقهای مالیاتی، ایجاد شفافیت و اعتبار بخشی به کسبوکارها بخش از مزایای پذیرش شرکتها در بازار سرمایه است. تیم مشاوران دیتاوست در این زمینه با توجه به تجربیات موفق در زمینه مشاوره عرضه برای چند نماد معتبر در بازار سرمایه توانمندی خود در انجام این امر را به اثبات رسانده است. تیم ما میتواند از مرحله تصمیم به پذیرش، ارزیابی و در نهایت پذیرش به شرح گامهای زیر در کنار کسبوکار شما باشد.
اکثر طرحهای تجاری برای ارائه آمار و اعداد و مطالب تکراری وقت زیادی را هدر میدهند و در مقابل برای اطلاعاتی که برای سرمایهگذار با هوش یا هیئت مدیرههای توانمد حائز اهمیت است انرژی کمتری میگذارند. تعداد کمی از صاحبان ایده به درستی پیشبینی میکنند که چقدر سرمایه و زمان برای دستیابی به اهدافشان مورد نیاز است. برای درک درست از یک طرح تجاری و اقناع تصمیمسازان باید به درستی موارد حائز اهمیت را شناخت. باید به دقت بدانیم پاسخ دادن به چه سوالاتی ضروری است و پرداختن به چه حوزههایی صرفا تلف کردن وقت خواهد بود.در سنجش طرحها هر جمله بار معنایی خاص خود را دارد. جملات کلیدی در طرحهای تجاری کدامند؟ هر جمله چگونه تفسیر میشود؟ کدام طرح ارزش پرداختن به آن را دارد و کدام طرح را میتوان با یک تورق حداقلی کنار گذاشت؟ تعدا زیادی از مسابقات سالانه طرح کسبو کار در سراسر دنیا در حال ظهور است. مراکز آموزشی بسیاری در دنیا بر روی این موضوع تمرکز کردهاند. برخی اوقات در واقع هرچند سند دقیقتر تنظیم شود احتمال اینکه سرمایهگذاری به دلیل عدم وجود کلمات خوشبینانه از بین برود بیشتر است. اگر میخواهید به زبان سرمایهگذاران صحبت کنید و همچنین مطمئن شوید که به تمامی جنبههای ضروری و مهم از دید سرمایهگذاران به درستی و با ادبیات درست پرداختهاید، نوشتن یک طرح تجاری عالی را بیاموزید. تیم مهندسین مشاور گاماسیاب در مجموعه دیتاوست همراه با تیم تحلیل اقتصادی این موسسه آماده است طرحهای توسعهای و ایجادی را برای مصارف درون سازمانی و بیرون سازمان بنا بر درخواست مشتریان خود تدوین نموده یا بررسی طرح های وارده به سازمان شما را برعهده بگیرد و مشاور شما در این مسیر باشد.
کوچینگ مهمترین وظیفه یک مدیر فروش است. در این درس، یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه کوچینگ ایجاد کنید که نتایج را به همراه داشته باشد.
تجربه در کوچینگ
موفقیت در مشاوره
© ارائه شده توسط دیتاوست – ۱۴۰۳. تمامی حقوق محفوظ میباشد.